Monday, February 8, 2010


Sorry guys.. i know i have the blog VERY dazed but i'm busy at college! CARNAVALES (4 days of madness) begin on friday so, i think imma come back like next week on friday.
I'm so sorry, hope u understand! I'll be back soon :) See ya guys!

Tuesday, January 26, 2010


Condom says to Kotex: "FUCK YOU, every month you stop my business for 1 week!"
Kotex says: "Ahhhh if you make 1 mistake, I lose my business for 9 months!"

Monday, January 25, 2010


My puppy is not a puppy anymore.. She's a big female dog with vagina-hair! I'm such a proud dad :)

Saturday, January 23, 2010

Hope For Haiti Now

This telethon made by George Clooney for Haiti was just amazing. I can say that Christina Aguilera's performance was my very favorite, she even made me cry. Check out my fave performances below. Have a ver nice weekend and don't forget to help our brothers from Haiti HERE!

Christina Aguilera 'Lift Me Up'

Justin Timberlake ft. Matt Morris 'Hallelujah'

Shakira 'I'll Stand By You'

Beyonce ft. Chris Martin 'Halo'

Thursday, January 21, 2010

I Hate My Bipolarity!

I'm officially Bipolar. My emotions are easily changed. I get bored easily. I dunno if im crazy enough to go to a shrink haha but i'm deff a freak bitch. My mind is always thinking about zillion things and i think my major problem is when i'm alone because when i'm surrounded with people, i'm very social. mostly positive and happy but when i'm alone i get bored, sad, mad easily.. and that's an issue haha.

I hope to find a balance for my bipolarity because i need it. :) Peace out and have a good night ya'll!

Wednesday, January 20, 2010


It's been like 3 days in a row that i watch my clock and it's 11:11 pm.. And i'm like 0% supersticious but thats a sign hahaha.. i hope all my wishes become true soon.

Do you believe in this shit?

Tuesday, January 19, 2010

To Save Money or Not?

I got a confession: i don't save money. I like to spend it my present and i don't know if that's bad or what but i think that if i'm gonna save for the future i won't live my present correctly. BUT i know it's important to have money saved for any urgency you may have.. but i don't know, i'm a little shopaholic and i must balance that.

How important do you think is to save money?

Monday, January 18, 2010

Back 2 College!

I'm not a freshman anymore.. I just started my 2nd year (sophomore) so.. i hope i'll keep doing great :) Wish me luck.
Have a nice week!

Thursday, January 14, 2010

Ashlee Simpson Horrible Acting / Lil Wayne: Mr. Everywhere

Ok.. this post is about two different artists: Ashlee Simpson and Lil Wayne.

I started watching Melrose Place a few days ago and i kinda liked it (not loved it).. the thing is that it's kinda entertaining. I'm so impressed with the horrible, fake and hideous performance by Ashlee Simpson. I mean, she may look HOT AS HELL but her acting sucks so much. This whole sweet innocent girl going bad and bitchy just doesn't fit her.. TOO FAKE. She needs to work back on music (if she's lucky) because she has too much competition right now (Ke$ha, Lady Gaga, Beyonce, Britney, Taylor Swift, etc).

Now, let's talk about Lil Wayne. This man is EVERY-FUCKIN-WHERE! I mean, I was listening my ipod yesterday in shuffle and i heard 4 songs featured him in a row: 'Down' with Jay Sean, 'Give It Up To Me' with Shakira, 'Revolver' feautring Madonna & David Guetta and 'I Can Transform Ya' with Chris Brown.. I mean what the fuck haha, he's in every song!

The sad part is that he isn't able of making a huge impact by his own, only did it with 'Lollipop'. I mean, his new rock record Rebirth was pushed back like 5 times because the single 'Prom Queen' didn't go well (i like that song tho). But i think he's a good artist and one of the best rappers of our days because as u can see he's very demanded and popular.

So this were my thoughts of these 2 different artists in one post :) Thougts?

Wednesday, January 13, 2010


There are lot of ways to help Haiti in this harsh moment for them. Enter HERE and help. They could be us.. they need us.

Tuesday, January 12, 2010

Haiti Earthquake.

My heart is with all the Haitians.
A 7.0 earthquake hits densely populated capital, crushing presidential palace and a hospital; Officials and aid agencies scrambling to determine extent of devastation. More HERE.